Sunday, October 13

Meriah

Assalammualaikum,

Pertama sekali ssaya minya maaf sebab 2 hari saya tak update. Saya terpaksa pulang ke kampung dan internet di kampung teramat "slow".. Hari ni saya dah pulang ke Putrajaya sebab family mertua datang melawat Uweis dan sekali gus menyambut hari raya haji di Puchong Prima pada Selasa ni. Malam ni suasana di rumah kami amatlah meriah kerana Juni, Fizah, Mak, dan Abah ada dan sibuk begurau dengan Uweis. Sementara di Bagan lalang 2 hari lepas, keadaan tak kurang juga meriah nyer. sebab Mak belanja kami makan meatball di IKEA. Petang tadi sempat juga mengenguk keadan pandai Bagan Lalang khabarnya ada pertandingan memancing. Tapi sayang saya ke pantai setelah selesai pertandingan tersebut. Dengar kata pertanding tersebut menawarkan rm40 ribu untuk pemenang pertama dan rm12 ribu untuk tempat ke 2. Agak2 nyer besar mana lah ikan pemenang tu yer. Sebab beberapa bulan yg lepas saya memancing di Pantai tapi malang nyer hanya ikan gelama sebesar tapak tangan sahaja. Hurmmm rasanya ni sahaja post kali ni. Insyaallah saya kan update ape yg belaku esok hari.

Wasalam

No comments: