Thursday, September 24

New look

Style abis pesyen rambut baru aku.. Opss mane ade rambut.. Style abis kulit kepala aku.. Ni gambar semalam aku beraya ke Bukit Jelutong Shah Alam. Aku raye kat umah Pak Cu dan Mak Cu bukan Makcunnyer tau.. Hehehe jgn marah Makcunnyer yer hari ni kan masih hari raye saye mintak maaf yer... Aku nak bersiap jap ni aku nak ke Perak hantar Nadia balik Uitm dan aku nak kuar mancing kat sana ngan Pak Ngah a.k.a abah aku yang macoh tu.. Tapi hati ni cam tak mo gi jer.. Adeh aku masih belum buat keputusan ni..

5 comments:

iYda Juhar said...

wohh. baru lepas habes nazar ke nih. heheh

marvicn.com said...

new look, new life and new resolution maybe..hehehe

Ili Saharudin said...

wah~santeknyer rambut baru die~eh silap2..new look~baru btol..hehehe..selamat memancing~

Makcu said...

ehehhehee.. nak dtg beraye kat umah sy pon bulehh...dialu2kan hehhhe...

yela selmat ari raya ya sheikh!...

stylolaaaa imej baru !

SITI FATIMAH ISMAIL said...

co0ol..sejuk kulit kepala