Sunday, September 20

Raya di Rembau

Gambar bunga api pak teh telah aku ubah menjadi e-kad raya untuk semua kawan² bloger dan semua silent reader

Aku, Mak, dan Uncle Wim

Aris denga bunga api dawai sepeket singit

Aku pon dengan aksi bunga api dawai singit

Nadia juga dengan bunga api sebungkus singit

Abah, Uncle Wim, and Me

Alhamdulillah tahun dapat juga kita menyambut raya Aidilfitri sekali lagi. Tahun ni seperti dua tahun yang lepas aku beraya di Bagan Lalang dulu, lepas solat raya baru balik Rembau (kampung mak aku). Tahun lepas aku beraya di Makkah tapi tahun ni aku beraya di Malaysia. Hari raya pertama ni aku cuma nak mengucapkan Selamat hari raya aidilfitri dan maaf kalau aku ade buat korang terasa atau terkasa bahasa. Esok aku tak tahu ape plan family aku. Aku ikot je mane dorang nak pergi. Munkin esok aku balik Sg. Choh Rawang kot. Tak tahu.. Nanti aku update lagik gambar2 raye untuk korang..

Nota untuk Lotpi...

Sebelum ko balik Makkah mak dan bapak aku jemput ko beraya kat Bagan Lalang..
Nadia plak paksa ko datang raya gak kat Bagan Lalang..
Aku plak ok je kalau ko nak datang..
^_^ Selamat hari raya bro..

6 comments:

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

hahaha. notes dalam belog terus.. hahahha.. thanx bro weh.. aku pon tak tahu ada kesempatan ke tidak nanti nak ke bagan lalang. apa2 hal aku roger baliklah. selamat hari raya utk all of you..

Ili Saharudin said...

selamat hari raye bro~have a good time while u can~

marvicn.com said...

selamat hari raya.. :)

sarah said...

Eh eh , Selamat Hari Raya Aidilfitir? x)

Hj Ahmad Nazif Ishak said...

Time edit gamba tu dalam keadaan tersangat mengantuk plus penat jadi ana tersalah eja dan malas nak betulkan.. asal orang faham apa massage yang ana nak sampaikan sudah cukup.. hehe..

iYda Juhar said...

selamat hari raye semua ;)


ye ye.. ai buat pahamkan jer.. hhahaha