Sunday, October 4

Bagan Lalang - Nilai - Putrajaya - Kajang - Bagan Lalang

Nelly

Nelly dan adik Lyana tiop lilin

Gangster of the day

Cup cake Alin Idris sedap gile.. Korang nak tempah roger2 ler aku..


Semalam hari aku agak sibuk. Sibuk dengan jemputan rumah terbuka, kawen, dan sambutan bufday anak sepupu aku Nelly. Dari rumah Bagan Lalang ke Nilai beraya di rumah Ajib. Dari Nilai ke Putrajaya beraya di rumah Rizal dan jemputan orang kawen di dewan melati berhadapan Mahkamah Putrajaya. Dari putrajaya ke Kajang Saujana Impian, beraya ke rumah sepupu aku lagi pon dorang buat bufday anak pertama dorang. Minggu ni bz sikit.. Hari ni esok tulan dan berikut nyer aku sibuk sampai minggu depan.

3 comments:

mrGHA said...

nampak sedap jer cup cake tu.hmmmm

Ili Saharudin said...

cupcakes tu kemas ler..nanti burfday kwan i, nak order gan u la..

Hj Ahmad Nazif Ishak said...

Boleh nanti massage je ana..